Omalovažavanje

Sistem ima mehanizme za neutralisanje pretnji, jedan od njih je omalovažavanje.

Kad jedan trend postane dovoljno značajan , a opasan za funkcionisanje potrošačkog društva,  korporacije gledaju da ga kompromituju i omalovaže.

Želju za slobodom i divljinom iskoristi turistička industrija. Želju za zdravijom hranom iskoristi prehrambena industrija da plasira svoje visoko sofisticirane proizvode koji ne dovode do poboljšanja zdravlja, već omalovažavaju koncept zdravije ishrane. Za dobro zdravlje treba mnogo uslova (i odricanja), tako da samo neki segment zdravog života nije dovoljan.

Tako da se stvara razočarenje u mogućnosti zdrave hrane.

Podelite ovo:

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Autor i urednik:

Mladen Obradović Bajgut

Srbin, rođen u Kuli 1969. godine. 1991. emigrirao iz Zagreba. Borac u Krajini. Muž jedne žene. Otac tri sina. Dvadeset godina radio kao market developer u korporacijama. Preduzetnik u Novom Sadu. Stoik.