Medijski rat ne prestaje
Rat se vodi za pažnju i duše potrošača kako bi im uzeli teško stečeni novac. Imperija preko (najviše elektronskih) medija konzumentima daje informacije koje su im izuzetno potrebne za lakše funcionisanje zajedno sa gomilom reklama koje podsvjesno formiraju njihove želje. To nije samo borba između korporacija za veći profit, već borba za (novi) život, jer sa većom prodajom i profitom raste natalitet. Korporativni nadnacionalni mediji promovišu multinacionalne kompanije, povećavaju njihove profite, te kupujući kod njih uništava se domaća trgovina i proizvodnja.
Medijski rat se ne vodi samo da bi ljudi skrenuli pažnju sa mračne stvarnosti i pobjegli u neke bolje virtuelne svetove već i da im se nameću lažne potrebe i lažni autoriteti (najčešće u vidu brendova i titula)
Prestankom bombardovanja nije prekinuto neprijateljstvo, već je naglasak prvo prebačen na špijunsko koruptivni rad, a potom i na ekonomski. NATO imperija polagano ubija naše društvo i narod iz dana u dan kao što to radi toreador u koridi.